5 e 6 de febreiro de 2022

VI Maratón por Montaña A Camelia

O Club de Montaña Vértice presenta a sexta edición da MAC, a Maratón por Montaña A Camelia. Unha aventura por paraxes cheas de historia, lendas e patrimonio: a ribeira do Ulla e o seu afluente o Pereiro, os misterios do Pico Sacro e a súas vistas espectaculares, as lendas do Gundián e as veigas e montes de Vedra.

A edición de 2022 presenta catro modalidades: a esixente maratón de 42 km e 1900 m de desnivel positivo, o trail e a andaina, que comparten percorrido de 14 km e +370, e como gran novidade deste ano, o Gran Premio Galitiming Subida ao Pico Sacro, con 385 m de desnivel positivo en 3,2 km de percorrido.

El Club de Montaña Vértice presenta la sexta edición del MAC, el Maratón por Montaña A Camelia. Una aventura por parajes llenas de historia, leyendas y patrimonio: la ribera del Ulla y su afluente el Pereiro, los misterios del Pico Sacro y sus vistas espectaculares, las leyendas de O Gundián y los campos y montes de Vedra.

La edición de 2022 presenta cuatro modalidades: el exigente maratón de 42 km y 1900 m de desnivel positivo, el trail y la andaina, que comparten recorrido de 14 km e +370, y como gran novedad de este año, el Gran Premio Galitiming Subida al Pico Sacro, con 385 m de desnivel positivo en 3,2 km de recorrido.

As probas:

Maratón: 42K / 1900 m+

Domingo 6 de febreiro
Saída da área recreativa de Agronovo
Chegada no Pavillón polideportivo de Vedra
100 prazas

A carreira de 42K con case 4000 m de desnivel acumulado ofrece tramos onde podes correr con facilidade e áreas técnicas onde cada paso se converte nun reto. Hai un desafío engadido: a auga e o barro predominan no percorrido e engaden atractivo e dureza á proba.

Tras uns primeiros quilómetros pola beira norte do Ulla, crúzase pola Ponte Ulla para realizar varias subidas escarpadas entre o Gundián e o Coto do Castro. Afróntase logo un terreo rompepernas que leva aos participantes ao Pico Sacro, cumio da proba. A partir de aí altérnanse zonas técnicas á beira do rego de San Cristobo e o río Pereiro e outras rápidas, que culminan na meta, en Vedra.

La carrera de 42K con casi 4000 m de desnivel acumulado ofrece senderos donde correr con facilidad y zonas técnicas donde cada paso se convierte en un reto. reto. Hay un desafío añadido: el auga y el barro predominan en el recorrido y añaden atractivo y dureza a la prueba.

Tras unos primeros kilómetros pola orilla norte del Ulla, se cruza por Ponte Ulla para realizar varias subidas escarpadas entre Gundián y Coto do Castro. Se afronta después un terreno rompepiernas que lleva a los participantes al Pico Sacro, cumbre de la prueba. A partir de ahí se alternan zonas técnicas a la orilla del rego de San Cristobo y el río Pereiro y otras rápidas, que culminan en la meta, en Vedra.

El agua y el barro predominan en el recorrido y una meteorología muy variable hacen que ser “finisher” sea todo un desafío.

Gran Premio Galitiming – Subida ao Pico Sacro: 3,2K / 385 m+

Sábado 5 de febreiro, 16:30 h
Saída da capela do Santiaguiño (Vilanova, Vedra)
Chegada no Pico Sacro
100 prazas (50 reservadas para participantes na maratón)

Estreamos unha nova proba: a subida a un dos montes máis míticos da xeografía galega. O Pico Sacro, referente histórico e cultural e protagonista de numerosas lendas, merece ter unha proba de montaña á súa altura. O obxectivo é coronar o Pico Sacro en pouco máis de 3 km e cunha subida constante de case 400 metros de desnivel.

A carreira farase con saídas individuais cronometradas. Lanzarase desde a capela do Santiaguiño, e logo de 1,2 km de descenso libre, comezará o tramo cronometrado: desde Picón ata o cumio.

Estrenamos una nueva prueba: la subida a uno de los montes más míticos de la geografía gallega. El Pico Sacro, referente histórico y cultural y protagonista de numerosas leyendas, merece tener una prueba de montaña a su altura. El objetivo es coronar el Pico Sacro en poco más de 3 km y con una subida constante de casi 400 metros de desnivel.

La carrera se hará con salidas individuales cronometradas. Se lanzará desde la capilla de O Santiaguiño, y tras 1,2 km de descenso libre, comenzará el tramo cronometrado: desde Picón hasta la cumbre.

Trail: 14K / 370 m+

Saída e chegada no Pavillón polideportivo de Vedra
150 prazas

O trail da Camelia é unha carreira para todos e todas. Atrae principalmente aos amantes da velocidade afeitos a correr en asfalto, duatlón, triatlón, cross e carreiras de montaña rápidas. É asequible para todo tipo de corredores e isto faino ideal para comezar a tempada ou incluso iniciarse en carreiras de montaña.

A carreira estrea novos tramos na primeira parte do seu percorrido, con camiños de monte que conducen aos participantes ata o río Pereiro: alí agarda a auga e o barro que garanten diversión.

El trail da Camelia es una carrera para todos y todas. Atrae principalmente a los amantes de la velocidade acostumbrados a correr en asfalto, duatlón, triatlón, cross y carreras de montaña rápidas. Es asequible para todo tipo de corredores y esto lo hace ideal para comenzar la temporada o incluso iniciarse en carreras de montaña.

La carrera estrena nuevos tramos en la primera parte de su recorrido, con caminos de monte que conducen a los participantes hasta el río Pereiro: allí espera el auga y el barro que garantizan diversión.

Andaina: 14K / 370 m+

Saída e chegada no Pavillón polideportivo de Vedra
200 prazas

A andaina comparte percorrido co trail. Ofrece unha oportunidade única de gozar da natureza e do patrimonio de Vedra: camiños entre carballos, as sendas á beira do río Pereiro e lugares icónicos como a fervenza da Serra, a capela de Santa Isabel e a ponte de Bazar.

La andaina comparte recorrido con el trail. Ofrece una oportunidad única de disfrutar de la naturaleza y del patrimonio de Vedra: caminos entre robles, las sendas en la orilla del río Pereiro y lugares icónicos como la cascada de A Serra, la capilla de Santa Isabel y el puente de Bazar.