01/02 Febreiro 2020

Maratón por Montaña
“A Camelia”

O Club de Montaña Vértice presenta a MAC.

Unha aventura, dúas distancias, unha viaxe no tempo para descubrir rutas conformadas pola forza da natureza e cheas de historia, lendas, tradicións e recunchos ocultos.

El Club de Montaña Vértice presenta la MAC.

Una aventura, dos distancias, un viaje en el tiempo para descubrir senderos amoldados por la fuerza de la naturaleza y llenos de historia, leyendas, tradiciones y rincones escondidos.

A maratón por montaña “A Camelia” é unha das favoritas. Sorprende en cada edición, con un percorrido que nos mostra os rincóns máis fermosos do Concello de Vedra e arredores.
Luis Calvo

Maratón

A carreira de 42K con case 4000 m de desnivel acumulado ofrece rutas onde podes correr con facilidade e áreas técnicas onde cada paso se converte nun desafío.

A auga e o barro predominan no percorrido e o clima moi variable fai que o remate sexa un desafío.

La carrera de 42K con casi 4000 m de desnivel acumulado ofrece senderos donde correr con facilidad y zonas técnicas donde cada paso se convierte en un reto.

El agua y el barro predominan en el recorrido y una meteorología muy variable hacen que ser “finisher” sea todo un desafío.

Trail e Andaina

Cun desnivel acumulado de 700 metros, cobre sendas cheas de auga e barro ao pé do río Pereiro.

Con un desnivel acumulado 700m recorre senderos llenos de agua y barro al pie del río Pereiro.

O Trail “A Camelia” é unha carreira para todos. Atrae principalmente aos amantes da velocidade afeitos a correr en asfalto, duatlón ou probas de triatlón, pero ao mesmo tempo é moi asequible para todo tipo de corredores e isto faino ideal para comezar a tempada ou incluso comezar en carreiras de montaña.

El Trail “A Camelia” es una carrera para todo el mundo. Principalmente atrae a amantes de la velocidad habituados a correr pruebas de asfalto, duatlón o triatlón, pero al mismo tiempo es muy asequible para todo tipo de corredores y esto hace que sea ideal para empezar la temporada o incluso iniciarse en las carreras por montaña.

A versión Andaina de “A Camelia”, comparte a ruta co camiño e á súa vez a dificultade válida para todos os públicos.

La versión Andaina de “A Camelia”, comparte el recorrido con el trail y su vez la dificultad que es válida para todos los públicos.