sábado 3 de setembro do 2022

V Desafío Vértice

Trail Vila de Padrón

O Club de Montaña Vértice presenta a quinta edición do Desafío Vértice Trail Vila de Padrón. Ten dúas versións: un recorrido longo de 22 km e 1570 m+ e un recorrido curto de 14 km e 800 m+. Ambos teñen un trazado esixente con sendeiros, cortalumes e descensos técnicos polos montes de Lampai. Un desafío para deportistas de todos os niveis e nunha das carreiras máis espectaculares de Galicia.

El Club de Montaña Vértice presenta la quinta edición del Desafío Vértice Trail Vila de Padrón. Cuenta con dos versiones: un trail largo de 22 km y 1570 m+ y un trail corto de 14 km y 800 m+. Ambos cuentan con un trazado exigente con senderos, cortafuegos y bajadas técnicas a través de los montes de Lampai. Un desafío para atletas de todos los niveles en una de las carreras más espectaculares de Galicia.

Trail longo. 22 km 1570 m+
2ª proba da Copa Galega de Carreiras por Montaña (CXM) – Trail
3ª proba do Desafío Galaico

Trail curto. 14 km 800 m+
2ª proba da Copa Galega Junior e Xuvenil de Carreiras por Montaña (CXM) – Trail

Cando? Na mañá do sábado 3 de setembro.

Onde? Saída na capela de Santa Ana, A Agrela (Teo), meta en Padrón.

Cantos dorsais? 200 para a carreira curta e 200 para a longa.

E a inscrición? www.galitiming.com a partir do 6 de xuño.

Inscrición ECO: ata o 6 de xullo podes inscribirte na nosa versión ECO: aforras 5 € e renuncias ao regalo.

As carreiras:

22K

O Desafío Vértice Trail Vila de Padrón de 22 km con máis de 3000 m de desnivel acumulado (1570 m+) ofrece sendeiros onde podes correr facilmente e zonas técnicas que fan que o percorrido se cualifique cunha dificultade técnica media/alta.

El Desafío Vértice Trail Vila de Padrón de 22 km con más de 3000 m de desnivel acumulado (1570 m+) ofrece senderos donde correr con facilidad y zonas técnicas que hacen que el recorrido sea calificado con una dificultad técnica media/alta.

Saíndo ao pé da capela de Santa Ana, na aldea da A Agrela, atravesa os montes de Lampai en dirección ao monte Meda. Coroando os cumes máis importantes: Pena das Cruces, Pena de A Agrela, Castelo de Roque e, finalmente, a Meda, o pico máis alto, onde se alcanza practicamente toda a pendente positiva superada, e onde se fai un descenso salvaxe cara ao final a vila de Padrón.

Con salida al pie de la capilla de Santa Ana, en la aldea de A Agrela, recorre los montes de Lampai en dirección al monte Meda. Coronando las cimas más importantes: Pena das Cruces, Pena de A Agrela, Castelo de Roque y, por último, el Meda, la cima más alta, donde se llega con prácticamente todo el desnivel positivo superado, y donde comienza un descenso desenfrenado hacia la meta en el pueblo de Padrón.

Este ano repetirase o percorrido da edición anterior con algunha pequena variante para descubrir novos camiños. De novo temos catro cortalumes, cada cal máis duro. Hidratarse ben, dosificar e gardar boas pernas para o tramo final son elementos clave.

Este año se repetirá el recorrido de la edición anterior con alguna pequeña variante para descubrir nuevos caminos. De nuevo tendremos cuatro cortafuegos, cada cuál más duro. Hidratarse bien, dosificar y guardar buenas piernas para el tramo final son elementos clave.

A edición de 2022 será 2ª proba da Copa Galega de Carreiras por Montaña-Trail e 3ª proba do Desafío Galaico.

La edición de 2022 será 2ª prueba de la Copa Gallega de Carreras por Montaña-Trail y 3ª prueba del Desafío Galaico.

14K

A proba de 14 km do Desafío Vértice Trail Vila de Padrón, con 800 m de desnivel positivo, comparte algunhas das zonas máis técnicas dos 22k pero nunha distancia máis asequible.

La prueba de 14 km del Desafío Vértice Trail Vila de Padrón, con 800m de desnivel positivo, comparte algunas de las zonas más técnicas de la 22k pero en una distancia más asequible.

En 2022 acollerá a segunda proba da Copa Galega de Carreiras por Montaña-Trail Junior e Xuvenil.

En 2021 acogerá la segunda prueba de Copa Gallega de Carreras por Montaña-Trail Junior y Juvenil.