sábado 18 de setembro do 2021

IV Desafío Vértice

Trail Vila de Padrón

O Club de Montaña Vértice presenta a cuarta edición do Desafío Vértice Trail Vila de Padrón. Ten dúas versións: un recorrido longo de 22 km e 1500 m+ e un recorrido curto de 14 km e 700 m+. Ambos teñen un trazado esixente con sendeiros, cortalumes e descensos técnicos polos montes de Lampai. Un desafío para deportistas de todos os niveis e nunha das carreiras máis espectaculares de Galicia.

El Club de Montaña Vértice presenta la cuarta edición del Desafío Vértice Trail Vila de Padrón. Cuenta con dos versiones: un trail largo de 22 km y 1500 m+ y un trail corto de 14 km y 700 m+. Ambos cuentan con un trazado exigente con senderos, cortafuegos y bajadas técnicas a través de los montes de Lampai. Un desafío para atletas de todos los niveles en una de las carreras más espectaculares de Galicia.

Trail longo. 22 km 1500 m+
Campeonato Galego de Clubes
2ª proba da Copa Galega
Carreiras por Montaña (CXM) – Trail

Trail curto. 14 km 700 m+
2ª proba da Copa Galega Junior
Carreiras por Montaña (CXM) – Trail

Cando? Na mañá do sábado 18 de septembro.

Onde? Saída na capela de Santa Ana, A Agrela (Teo), meta en Padrón.

Cantos dorsais? 200 para a carreira corta e 200 para a longa.

E a inscripción? www.galitiming.com a partir do 17 de xuño.

• Trail longo: dende o 17 de xuño inscrición só de federad@s de Motaña, a partir do 1 de agosto inscrición libre.
  • Trail curto: dende o 17 de xuño inscrición libre.

As carreiras:

22K

O Desafío Vértice Trail Vila de Padrón de 22 km con máis de 3000 m de desnivel acumulado (1500 m+) ofrece sendeiros onde podes correr facilmente e zonas técnicas que fan que o percorrido se cualifique cunha dificultade técnica media/alta.

El Desafío Vértice Trail Vila de Padrón de 22 km con más de 3000 m de desnivel acumulado (1500 m+) ofrece senderos donde correr con facilidad y zonas técnicas que hacen que el recorrido sea calificado con una dificultad técnica media/alta.

Saíndo ao pé da capela de Santa Ana, na aldea da A Agrela, atravesa os montes de Lampai en dirección ao monte Meda. Coroando os cumes máis importantes: Pena das Cruces, Pena de A Agrela, Castelo de Roque e, finalmente, a Meda, o pico máis alto, onde se alcanza practicamente toda a pendente positiva superada, e onde se fai un descenso salvaxe cara ao final a vila de Padrón.

Con salida al pie de la capilla de Santa Ana, en la aldea de A Agrela, recorre los montes de Lampai en dirección al monte Meda. Coronando las cimas más importantes: Pena das Cruces, Pena de A Agrela, Castelo de Roque y, por último, el Meda, la cima más alta, donde se llega con prácticamente todo el desnivel positivo superado, y donde comienza un descenso desenfrenado hacia la meta en el pueblo de Padrón.

Este ano a ruta é aínda máis dura que en edicións anteriores ao incorporar unha subida a través dun cortalumes adicional nas inmediacións da Meda. Hidratarse ben, dosificar e gardar boas pernas para o tramo final son elementos clave.

Este año el recorrido es aún más duro que en ediciones anteriores al incorporar una subida a través de un cortafuegos extra en las inmediaciones del Meda. Hidratarse bien, dosificar y guardar buenas piernas para el tramo final son elementos clave.

A edición de 2021 será o Campionato Galego de Clubes e a segunda proba da Copa Galega de Carreiras por Montaña-Trail.

La edición de 2021 será el Campeonato de Galicia de Clubes y la segunda prueba de la Copa Gallega de Carreras por Montaña-Trail.

14K

A proba de 14 km do Desafío Vértice Trail Vila de Padrón, con 700 m de desnivel positivo, comparte algunhas das zonas máis técnicas dos 22k pero nunha distancia máis asequible.

La prueba de 14 km del Desafío Vértice Trail Vila de Padrón, con 700m de desnivel positivo, comparte algunas de las zonas más técnicas de la 22k pero en una distancia más asequible.

En 2021 acollerá a segunda proba da Copa Galega de Carreiras por Montaña-Trail Junior.

En 2021 acogerá la segunda prueba de Copa Gallega de Carreras por Montaña-Trail Junior.